عنوان الموضوع : قصتي مع النومه العميقه قصص الخليج
مقدم من طرف منتديات الضمير العربي

انا هاقول حاجه صغيرة زى قصه يا ريت اعرف ايه رايكوا فيها وفهمتو ايه منها :

كان فى واحد نايم وقعد فترة كبيرة نايم وبعدين صحى من النوم ولقى المكن صغير عليه قوى ولقى باب قدامه والدنيا كانت ظلام ولقى النور قدامه فتح الباب ودخل فلقى ناس كتير عمال تضحك وفرحانه وهو يا ولداه اتخض منهم فراح فى الركن وقعد يبكى لوحده وهم عمالين يضحكوا وزى ما يكونوا عاجبهم بكاه المهم بعد فترة سكت لوحده واندمج معاهم وبقى واحد منه وقعد يضحك زيهم ومرت فترة طويله وهو قاعد معاهم وبعدين مرت بنت جنبهم زى العسل سكر سكر ولابسه لبس يدوخ يعنى ( موزه طحن ) اخينا شافها وريقه جرى فقرر يمشى وراها لغايتس ما يجيب داغها ومع العلم ان الى معاه نصحوه انه مش يمشى وراها بس هو مشى وراها ومش سمع الكلام ودنوا ماشى وراها يحاول يجيبها ومش عارف وفى الاخر جاله واحد وقاله يا اخى مش تحترم نفسك بقالك فترة ماشى وراها ومش عاوز تحترم نفسك يا اخى حس على دمك ونزل في اخينا ده ضرب ودا عاوز يرجع مش عارف طيب يروح يمين ولا شمال بردوا مش عارف فى الاخر استسلم للضرب واتمنى يموت علشان يخلص منه بس خلاص با مش ينفع ,,,,,,,,,,,,,,

يا ترى انتوا فهمتوا ايه من القصه الصغيرة ديه ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
:a
:

<center> >>>>> ردود الأعضـــــــــــــــــــاء على الموضوع <<<<<
================================== </center>

<h3>>>>> الرد الأول :
اهلا بيك يا صقر في عبير <script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <!-- First and second Post --> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); </script>

وننتظر منك مشاركات اكثر

__________________________________________________ __________

<h3>>>>> الرد الثاني :
اكيد انو هو هو لسه في الحلم صحي وهو لسه في الحلم هو خلى شي غريب ما شافه بس اكتر شي عجبني بالقصة موزه طحن ههههههههههههههههههههههههه بتدحك \شكرااااا صقر الشرقية ع الموضوع الغريب

<h3>>>>> الرد الثالث :
شكرا اخت رانيا على مرورك

لكن يبدوا انى مش عرفت اوصل الى كنت عاوز اقوله
انا كنت اقصد من القصه العظه وان الواحد زى ما بيجرى ورا الدنيا وملذاتها
للازم يفكر فى الاخر لان الموت بيجى فجاءة من غير موعد سابق والاشخاص دول كانو رموز
فالشخص الى كان نايم ههو الجنين ولما يتولد الكل مبتسم الا هو عمال يبكى
ولما كبر معاهم جتله الدنيا بملذاتها الى هى الموزه الطحن هههههههههههه
خدته من كل حاجه والى كان بيضربه هو عمله السئ الى مش كان عارف يروح منه فين
على العموم انا شاكر ليكى ردك ومرورك
واتمنى ان وجه نظرى تكون وصلتك

<h3>>>>> الرد الرابع :
اكيد وصلتني وانا فكرت هالتفكير بس حكيت انو يحكي عن الحلم تكون اقرب الله يخلصنا من ملذات الدنيا ونعمل اخرتنا بعيداااا عن الموزه الطحن

<h3>>>>> الرد الخامس :
أكيد وصلت قصتك و وجهة نظرك يسلمو يا صقر الشرقية